RAMAZAN’DA GIDA SATIŞI % 20 ARTTI

Pazar araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında süreceğini öngördü.

RAMAZAN’DA GIDA SATIŞI % 20 ARTTI

NielsenIQ’nun verilerine göre, 2020 yılında Türkiye’de hızlı tüketim ürünlerinin satışı, Ramazan ayında diğer dönemlere kıyasla yüzde 20 arttı. NielsenIQ APAC EEMEA Analitik Danışmanlık Başkan Yardımcısı ve NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan verileri şöyle yorumladı:“Ramazan’da hızlı tüketim ürünlerinde en fazla büyümeye neden olan kategoriler yiyecek ve içecek oluyor. 2021 Ramazan ayı, pandemi etkisinde geçirdiğimiz ikinci Ramazan dönemi olacak. Hızlı tüketim ürünlerinin satışları açısından bu yılın geçen yıla göre daha iyi olacağı konusunda iyimseriz. Geçen yıl Ramazan dönemi satışlarında, önceki aylarda panik altında yapılan ürün alımlarının ve ürün stoklanmasının etkisi bulunuyordu.”

Kaynak: MILLIYET.COM.TR

Güncelleme Tarihi: 05 Mayıs 2021, 08:11
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1