TURKCELL MÜHENDİSLERİNİN GELİŞTİRDİĞİ DİJİTAL SERVİSLER DÜNYAYA YAYILIYOR

Dijital ihracatın öncülerinden Turkcell, geliştirdiği yerli dijital servislerini dünyanın dört bir yanına ihraç etmeye devam ediyor. BiP, TV+, lifebox ve Hızlı Giriş servisleri Digicel iş birliğiyle 32 ülkede 13 milyon kullanıcının hizmetine sunuluyor.

TURKCELL MÜHENDİSLERİNİN GELİŞTİRDİĞİ DİJİTAL SERVİSLER DÜNYAYA YAYILIYOR

Karayipler, Orta Amerika ve Pasifik bölgelerinde faaliyet gösteren Digicel, Turkcell'in iştiraki Lifecell Ventures ortaklığıyla, yaşam ve iletişim platformu BiP, TV platformu TV+, lifebox ve Hızlı Giriş'i faaliyet gösterdiği 32 ülkede müşterilerinin kullanımına sundu. Kullanıcı sayısını global olarak artırmaya devam eden BiP, Karayipler'de gerçekleştirilen tanıtımından ardından yaklaşık 1 milyon indirilmeye ulaştı.

Turkcell'in dijital servisleri BiP, TV+ ve lifebox yapılan anlaşma ile birlikte 13 milyonu aşkın Digicel müşterisine ulaşma fırsatı yakalamış oldu. Karayipler'de de aynı isimle kullanıma sunulan BiP, kullanıcılara hızlı ve güvenli mesajlaşma, yüksek kaliteli sesli ve görüntülü görüşme, gizli mesajlaşma, 'Keşfet' özelliği, gerçek zamanlı çeviri ve web üzerinden kullanım imkanı sunuyor. Platformun ‘Keşfet' bölümü, Digicel tarafından oluşturulan hizmet kanallarını içeriyor. Digicel, Turkcell'in bulut depolama uygulaması lifebox'ı Billo adıyla, TV platformu TV+'ı ise PlayGO adıyla piyasaya sürdü. Lifebox, telefon rehberi yedekleme, yüz ve görüntü tanıma, kişi yedekleme ve yapay zeka teknolojisini kullanarak resimleri depolayan PhotoPick özelliklerini sunacak. Kullanıcılara 70 canlı TV kanalı ve 3200 video içeriği sunan PlayGO'ya Digicel müşterileri Turkcell'in hızlı ve güvenilir kimlik doğrulama hizmeti Fast Login üzerinden platforma giriş yapacak.

Kaynak: IHA

Güncelleme Tarihi: 23 Ekim 2020, 12:21
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1

SEO Uzmanı
Sprey Nozul