AÇIK HAVA REKLAMLARI, MARKALAR İÇİN OLMAZSA OLMAZ KONUMA GELDİ

İnternetin bundan sonra değme endüstrisi tesiri dibine almasıyla beraberce sayısal iletişim araçları satın almasına talebin değme sabık gündüz artmasına karşın anadan görme reklamcılık önemini korumaya bitmeme ediyor. Uzmanlar başta markaların güvenirlik tahsis etmeleri için

AÇIK HAVA REKLAMLARI, MARKALAR İÇİN OLMAZSA OLMAZ KONUMA GELDİ

Advertcity Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kapki, ilkin marka olma amacında aşama çarpmak talip kuruluşların bariz hava reklamcılığına yönelmesi icap ettiğini vurgulayarak, “Dijitalin gelişmesiyle baş başa akıbet çağda sayısal iletişim araçları satınalmasına bulunan uyanıklık arttı. Geleneksel reklamcılığa bulunan uyanıklık de bitmeme ediyor. Tüketiciler hem sayısal ortamda bununla müşterek bariz havada görmüş bulunduğu reklama güvenmeyi yeğleme ediyor” dedi.

İnsanların vakitlerini dışarıda geçirdiğini kail Kapki, “Bugün ilkin şişman kentlerde işe gidip doğmak ve toplumsallaşmak için vaktimizin çoğunu dışarıda harcıyoruz. Günde averaj 3 ila 4 saatimizi dışarıda geçiriyoruz. Hal hakeza olunca bariz havada gördüğümüz reklamlar elden herkesin takdirini çekiyor. Markalar da bu fırsatın bilincinde olduğundan bariz hava reklamlarına envestisman yapıyor” dedi.

Kaynak: IHA

Güncelleme Tarihi: 11 Ocak 2021, 16:01
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1