Advertcity Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kapki, ilkin marka olma amacında aşama çarpmak talip kuruluşların bariz hava reklamcılığına yönelmesi icap ettiğini vurgulayarak, “Dijitalin gelişmesiyle baş başa akıbet çağda sayısal iletişim araçları satınalmasına bulunan uyanıklık arttı. Geleneksel reklamcılığa bulunan uyanıklık de bitmeme ediyor. Tüketiciler hem sayısal ortamda bununla müşterek bariz havada görmüş bulunduğu reklama güvenmeyi yeğleme ediyor” dedi.
İnsanların vakitlerini dışarıda geçirdiğini kail Kapki, “Bugün ilkin şişman kentlerde işe gidip doğmak ve toplumsallaşmak için vaktimizin çoğunu dışarıda harcıyoruz. Günde averaj 3 ila 4 saatimizi dışarıda geçiriyoruz. Hal hakeza olunca bariz havada gördüğümüz reklamlar elden herkesin takdirini çekiyor. Markalar da bu fırsatın bilincinde olduğundan bariz hava reklamlarına envestisman yapıyor” dedi.
Kaynak: IHA
Güncelleme Tarihi: 11 Ocak 2021, 16:01