TURKCELL 1,7 MİLYON DEPREMZEDEYE ‘ACİL DURUM PAKETİ’ TANIMLADI

Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, İzmir'de meydana gelen depremin ardından bölgede bulunan müşterilerinin cep telefonları üzerinden 17 milyona yakın arama gerçekleştirdiğini söyledi. Yaşanan bu artışa karşın şebeke trafiği doğru şekilde yönetildi ve yüzde 100'e yakın ç

TURKCELL 1,7 MİLYON DEPREMZEDEYE ‘ACİL DURUM PAKETİ’ TANIMLADI

Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, şirketin 2020 3'üncü çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını duyurduğu basın toplantısında İzmir'de yaşanan deprem felaketinin ardından şebeke trafiğinde yaşanan artışla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Depremden etkilenen bölgedeki yaralı vatandaşlara acil şifalar, hayatını kaybedenlere ise Allah'tan rahmet dileyen Erkan, felaketin ardından bölgedeki iletişimin kesintisiz şekilde sürmesi için tüm imkanlarını seferber ettiklerini vurguladı. Depremin ardından bölgede bulunan 1,7 milyona yakın operatörün müşterisine, acil iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla ‘Acil Durum Paketi' tanımlaması yaptıklarını belirten Erkan, çeşitli nedenlerle hatları kapanmış müşterilerin de iletişim kurabilmeleri için hatlarını açtıklarını kaydetti.

Kaynak: IHA

Güncelleme Tarihi: 07 Kasım 2020, 15:31
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1

SEO Uzmanı
Sprey Nozul