'GÜÇLÜ BİR BAĞIŞIKLIK İÇİN BESLENMENİZE DİKKAT EDİN'

Beslenme ve Diyet Uzmanı Maria Tanoğlu, güçlü bağışıklık sisteminin doğru beslenmeden geçtiğini vurguladı.

'GÜÇLÜ BİR BAĞIŞIKLIK İÇİN BESLENMENİZE DİKKAT EDİN'

Güçlü bir bağışıklık için yeterli ve dengeli beslenme oldukça önemli. Bunun için 4 tane grubumuz olan et grubu tahıl grubu meyve sebzeleri ve süt grubuna yeterli ve dengeli oranlarda tüketmeye günlük beslenmenize özen göstermelisiniz. Bunu sağlayabilmek için sağlıklı beslenme modelinin iyi bir referans olacağını belirten Medicana Kadıköy Hastanesi Beslenme ve Diyet Uzmanı Maria Tanoğlu, güçlü bağışıklık sisteminin doğru beslenmeden geçtiğini vurguladı. Tanoğlu, bunun yanı sıra güçlü bir bağışıklık için uzun süre aç kalmamaya ve gün içerisinde 2-2,5 litre su içmeye de özen gösterilmesi gerektiğini belirtti.

“Kivi portakaldan daha fazla c vitamini içeriyor


Maria Tanoğlu, şu bilgileri verdi: “C vitamini ve çinko bağışıklığımızı güçlendirecek en önemli vitamin ve minerallerdendir. Koronayla mücadele en büyük destekçimiz; Bağışıklık ve cilt sağlığında oldukça etkin olan C vitamini Dışarıdan her gün alınması gereken bir vitamindir. Günlük C vitamini ihtiyacı çocuklarda 40-60 miligram arasında, yetişkinlerde 75-90 miligram arasında, hamilelerde ve sigara içenlerde ise 120 miligram civarındadır.

Kaynak: IHA

Güncelleme Tarihi: 02 Eylül 2020, 17:11
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1

SEO Uzmanı
Sprey Nozul