Çağrı Merkezi Mobilyaları - Çağrı Merkezi Mobilya Seçimi

Çağrı merkezleri uzun saatler boyunca hatta genellikle 24 saat boyunca çeşitli şirketlerin müşterileri ile telefonda karşılıklı olarak görüşülen iş yerleridir.

Çağrı Merkezi Mobilyaları - Çağrı Merkezi Mobilya Seçimi

Bu nedenle çağrı merkezlerindeki çalışan sayılarının diğer ofislerdeki çalışan sayısından daha fazla olduğu ve müşterilerle doğrudan iletişim kurmaları nedeniyle firmaların görünen yüzleri olduğu söylenebilir. Bu nedenler, çağrı merkezi olarak kullanılan alanların özel olarak tasarlanması gerektiği sonucuna ulaşmamızı sağlayabilir. Çünkü üstlendiği görev diğer ofislerin veya büroların üstlendikleri görevlerden daha farklı, daha dinamik ve bir anlamda daha önemlidir.

Olaya bu açıdan bakıldığında sadece çağrı merkezlerini tasarlamak amacıyla faaliyete geçen ve sadece çağrı merkezlerine yönelik üretim yapan firmaları anlamak mümkün oluyor. Birçok ofiste öncelik yapılan işte olmasına rağmen, çağrı merkezlerinde öncelik çalışanlara, çağrı merkezi personeline veriliyor. Bunun nedeni de çağrı merkezi çalışanlarının çok uzun saatler boyunca müşterilerle muhatap olmaları ve işlerini iyi yapmaları halinde firmanın imajının parlamasını, müşterilerin gözünde firmanın görünüşünün iyiye gitmesini sağlamaları olduğu söylenebilir. Kısacası çağrı merkezlerinin başarısını sağlamak için ofise bilgisayar ve telefon koymak yeterli olmuyor, bunları ve buna benzeyen araçları en iyi şekilde kullanacak olan personelin de yüksek performans sergilemesi gerekiyor. Bunu sağlamak da çağrı merkezlerinin tüm detaylarını planlayan, tasarımlarını yapan, kullanılacak mobilyaları tasarlayan ve üreten firmalara düşüyor. Eğer bu fikrimize katılıyorsanız, çağrı merkezi için mobilya seçerken yapılması gereken işin, çağrı merkezi mobilyalarının tasarımı ve üretimi konusunda uzmanlaşmış bir firmadan yardım almak olacağını belirttiğimiz fikre de katılacaksınız.

Ç:ağrı merkezi mobilyaları, çağrı merkezlerinde görev yapan personelin işlerini en iyi şekilde yapmalarını sağlamak amacıyla tasarlanıyor. Bunun için oluşturulan çalışma istasyonları ve diğer çağrı merkezi mobilyaları sadece uygun, verimli ve kişisel çalışma alanları yaratmakla kalmıyor. Aynı zamanda çağrı merkezi çalışanlarının işlerine odaklanmalarını sağlamak için uygun teknik tasarımlar yapılarak ve renkler kullanılarak üretiliyor. Bu mobilyaların çağrı merkezi çalışanlarının sağlıklarını korumalarını, çalışma saatlerinde en iyi ruh hallerinde ve fiziksel durumlarında bulunmalarını sağlamaları için üretildiklerini söyleyebiliriz. Kısacası çağrı merkezinin faaliyete geçmesi aşamasında uygun şekilde planlanan, tasarımı yapılan ve yerleştirilen çağrı merkezi mobilyaları, bu işletmede çalışanların tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. Bu sayede de çağrı merkezi çalışanlarının gün boyunca iletişim halinde oldukları müşterilerin tüm sorunlarının çözülmesini ve memnun olmalarını sağlıyor.

 

Çağrı merkezi mobilyalarından bahsedildiğinde, sadece müşterilerle iletişime geçen personelin çalıştıkları çalışma istasyonlarından söz edilmediği söylenebilir. Çağrı merkezlerinin eğitim alanları ve toplantı salonları, burada kullanılan mobilyalar da çalışma istasyonları kadar önemlidir. Tabi bu alanların yanı sıra personelin molalarını değerlendirdikleri dinlenme alanları da çağrı merkezi mobilyaları olarak isimlendirilen mobilyaların kullanıldığı yerler olarak gösterilebilirler. Bu alanlarda kullanılan mobilyaların da personelin rahat bir ortamda olduklarını hissetmelerini sağlamalarının gerektiği, çalışanların iş performanslarını olumlu etkilemek isteyen çağrı merkezi yöneticilerinin bu birimlerde kullanacakları mobilyaları da özenle seçmeleri gerektiği söylenebilir. Uygun malzemeler bulunduran, personelin rahatlığını sağlayan ve dinlenme alanları gibi gerekli olan anlarda gevşemelerini sağlayan ortamlar, iş performansının daha üst seviyelere çıkmasını sağlayacaktır. Dolayısıyla bu alanlarda kullanılacak mobilyaların da çağrı merkezi mobilyası olarak özel şekilde tasarlanan mobilyalar arasından seçilmesi doğru olacaktır.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1