112’Yİ YEMEK SİPARİŞİ VERMEK İÇİN ARADILAR

İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada, son 3 ayda 112 Acil Çağrı Merkezinin 31 milyon 964 bin kez arandığı ve bu çağırıların yarısından fazlasının ise asılsız çağırıların oluşturduğu belirtildi. Öte yandan asılsız çağırıların birçoğunun

112’Yİ YEMEK SİPARİŞİ VERMEK İÇİN ARADILAR

İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan ve Valiliklerin internet adreslerinde yayınlanan yazılı açıklamada, acil durumlarda kullanılan 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

YARISI ASILSIZ
Açıklamanın devamında ise, geçtiğimiz yıl yapımına başlanan teknolojiye uygun 112 çağrı merkezlerinin, 81 ilde tamamlandığı ifade edilerek, son 3 ayda bu merkezlerin 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtladığı belirtildi. Ancak, bu çağırıların yarısından fazlasının bir önceki yıl olduğu gibi asılsız olduğu vurgulandı. 2020 yılında, acil durum hatlarında 88 milyon 341 bin 131 çağrı geldiği ve bunlardan 59 milyon 720 bin 69'nun'daz asılsız çıktığı hatırlatıldı.

Kaynak: SABAH.COM.TR

Güncelleme Tarihi: 12 Ekim 2021, 14:02
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1