'30 ARAMA' HUZUR KAÇIRDI! MÜŞTERİ VE TEMSİLCİSİ ADLİYELİK OLDU

Pandemi nedeniyle yükselişe geçen online alışveriş, hem müşteriyi hem de müşteri temsilcisini adliyelik etti. Satın aldığı ürün eline ulaşmayan müşteri tam 30 kez müşteri hizmetlerini arayıp huzur kaçırdı. Müşteri temsilcisine ağza alınmayacak hakaretler yağdırdı. Son

'30 ARAMA' HUZUR KAÇIRDI! MÜŞTERİ VE TEMSİLCİSİ ADLİYELİK OLDU

Bursa'da yaşayan doktor Şirin K., pandemi nedeniyle yükselişe geçen ve çok bilindik bir online alışveriş platformundan ürün satın aldı. Satın aldı almasına ancak ürün kendisine ulaşmadı. Son teslim tarihinde ürünün kendisine ulaşmadığını belirten 49 yaşındaki kadın, müşteri hizmetlerini arayarak para iadesi talep etti. Müşteri hizmetlerinde görevli Ufuk Ç. ise, para iadesi yapamayacaklarını, ürünü kargoya verdiklerini söyledi. Ürünün teslim sürecinin devam ettiğini söyleyen müşteri temsilcisi ve para iadesi isteyen müşteri tam da bu aşamadan sonra adliyelik oldu.

Kaynak: SABAH.COM.TR

Güncelleme Tarihi: 07 Ağustos 2021, 07:46
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner16

banner1